Kérdések és válaszok

Van valamilyen kedvezmény?

Igen. Ha Ön már korábban is rendelt tőlünk szolgáltatást, minden esetben kedvezményt adunk a későbbi szolgáltatások árából (egyedi árajánlatot küldünk majd).

Egyéb, egyedi kedvezmények is lehetnek, például ha egyszerre rendel meg több szolgáltatást is.

Mikor kapom meg az elkészült anyagot?

A sztenderd fordítói határidőket használjuk: egy munkanapra 12.000 karakter hosszúságú szöveget vállalunk, ezzel Ön is kiszámolhatja, hogy az Ön anyaga mennyi idő alatt készül el. Ha ennél hamarabb szeretné megkapni az elkészült munkát, nagy valószínűséggel meg tudjuk oldani, ez esetben azonban plusz költséget számolunk fel.

Hogyan kapom meg az elkészült anyagot?

A lefordított/lektorált anyagot emailben küldjük el a megrendeléskor kapott címre. Ha a fájl túlságosan nagy méretű, akkor egy linket küldünk emailben, ahonnan (korlátozott ideig) letölthető az elkészült anyag.

Milyen témájú lehet az anyagom?

Fordítást elsősorban társadalomtudományi, bölcsészettudományi, jogi és műszaki témákban vállalunk (különösen is szociológia, politikaelemzés, neveléstudományok, nyelvészet, vallástudomány, filozófia és ezek határtudományai, IT és számítástechnika stb.). Ezeken a területeken van egyetemi diplománk és/vagy gyakorlatunk. Más szakterületeket tárgyaló szövegek esetében kérjük, érdeklődjön előzetesen!

Nyelvi és formai lektorálást, szerkesztést és tördelést bármilyen témájú szöveg esetében vállalunk. Előadásra, prezentációra Skype-os szóbeli felkészítést is kínálunk. (Ezekben az esetekben azonban a szakkifejezéseket nem tudjuk ellenőrizni).

Olyan szolgáltatást szeretnék, amit nem jelöltek a honlapon.

Nyugodtan írjon nekünk és részletezze, mit szeretne! Ha az bármilyen módon kapcsolódik a profilunkhoz és úgy ítéljük meg, hogy tisztességesen el is tudjuk végezni, szinte biztos, hogy elvállaljuk.

Hogyan kell fizetni?

Fizetni a megrendelést követően, a munka kezdete előtt kell, banki átutalással (lásd Rólunk menüpont). Ha nincs módja (nem szeretne) banki átutalást indítani, a szolgáltatás díja befizethető Magyarország bármely CIB bankfiókjának pénztárában is. Ha más megoldás érdekli, abban is tudunk segíteni (postai befizetés, harmadik fél általi átutalás vagy kártyás fizetés stb.).

Hogyan kapok számlát?

Az átutalást követően kiállítunk egy számlát az átutaló nevére és elküldjük azt a megrendelő által megadott email-címre. A számlát távnyomtatással küldi a számlázó szoftverünk. Ez azt jelenti, hogy egy emailt küld a megadott címre, amelyben egy hivatkozás (link) lesz. Erre kattintva a számla megtekinthető és egyszer kinyomtatható (vagy elementhető pdf formátumban).

Mi van az ÁFÁ-val?

Cégünk egyelőre nem kötelezett ÁFA fizetésére/felszámolására, ezért a meghirdetett/felajánlott árak a teljes fizetendőt jelentik minden esetben.

Külföldön élek, nem tudok forintban indítani átutalást. Mi a teendő?

A fizetés napján írjon nekünk emailt, és mi átszámítjuk a fizetendő összeget az Ön által kért valutára, plusz hozzáadjuk a bankunk által felszámolandó kezelési költséget is. Bármilyen valutában érkezik átutalás a számlánkra, azt forintra váltja a bankunk.

Kötünk szerződést?

A szolgáltatásainkra az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) foglaltak az irányadóak, ez tekintendő szerződésnek. Nagyobb vagy hosszabb együttműködést igénylő munkáknál külön szerződést is köthetünk, ha bármely fél úgy igényli.

Skype-os foglalkozás során csak prezentációt lehet bemutatni?

Nem csak. A konzultációt bármilyen más témában is igénybe veheti, legyen az szerkesztési-tördelési kérdés, angol nyelvi kérdés (például egy levélírás közben több verziót is tesztelni akar), illetve bármi egyéb, ami beleillik a profilunkba. Kérjük, érdelődjön!

ÁSZF    |    Rólunk    |    Kapcsolat |